سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یار کربلایی ام همراهیم کن...

برای کسی که آسمان دلم همیشه برایش فیروزه ایست

سلام حاجی،اجازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیشب یادت بر سقف خاکستری دلم خیمه زد,آسمان پر بود از قندیل ستاره های رنگارنگ,اما ستاره ی کویر من که تو باشی از منظر نگاهم دور بود,از گلها خبرت را گرفتم,از پرنده ها رد پروازت را گرفتم ولی آنها هم دی پی توبودند...ای بهاری که مشامم را با عطر لبخندت آکندی,ای پرستویی که حنجره ام پر از آواز توست,نگاهم کن............................

ای کاش میامدی و زندگی ام را پر از نور میکردی... ای مسافر,ای یار کربلایی ام!ای که با آسمان پیوندابدی بستی:آیا میبینمت؟!آیا میشود بیایی و با هم به زیارت ارباب برویم؟!کاش بشود...دلم پر است از حرفهای نگفته...بی خیال دل,همیشه دوستت دارم ای که در عرش جا و مکانی داری.دعایم کن که محتاج تر از همیشه چشم انتظار دعایت هستم...به همه ی آسمانی ها سلام این زمینی حقیر را برسان .......................................................................................................................

تنها دلیل من که خدا هست و این جهان زیباست و این حیات عزیز و گرانبهاست لبخنند چشم توست, هر چند با دیدن تبسم شیرینت آنچنان از خویش میروم که نمیبینمش درست, لبخند چشم تو در چشم من,وجود خدا را آواز میدهد, در جسم من,تمام روح حیات مرا پرواز میدهد جان مرا که دوریت از من گرفته است شیرین و خوش به من باز میدهد. من تماشای تو میکردم و غافل بودم کز تماشای تو جمعی به تماشای منند...


                                                             هوالودود


+ نوشته شـــده در سه شنبه 92 شهریور 19 ساعــت ساعت 8:20 عصر تــوسط کربلایی135 | نظر